Safari in Desertul Arabic

663

Intr-una din zilele petrecute in Dubai am fost in desert. Daca aveti ocazia sa ajungeti aici, eu zic ca Safari Desert este de bifat neaparat!

Aveam de ales intre un program special de dimineata, sau unul organizat intre 15.30 si 21. Am ales a doua varianta pentru ca nu voiam sa ratez plaja de dimineata, si oricum mi s-a parut mai frumos sa prind apusul soarelui pe dune. Apusul e momentul acela cand lumina este fabuloasa si numa’ buna de poze. 🙂

La 15.30 am fost luati cu masina de la hotel, o Toyota 4×4 cu 7 locuri. Am mers aproximativ 45 de minute, iar cand orasul a fost lasat in urma si peisajul a devenit pustiu, soferul a tras pe dreapta si a inceput sa dezumfle rotile. Atunci am realizat: gata, suntem aici, o luam pe dune. Mi-am pus centura de siguranta si am reluat drumul. Pentru alte 20 de minute am strabatut un traseu serpuit, in sir indian cu toate celelalte masini de teren, si tot drumul soferul a facut viraje nebune si a dat cu noi de toate dunele. Ba chiar am zis ca ne si rasturnam la un moment dat. Mi-a parut rau ca n-am stat langa sofer ca sa simt si mai intens aventura. N-am reusit sa filmez ceva semnificativ pentru ca imi zbura telefonul din mana, iar cealalta era inclestata de manerul de sus.

Cu toate astea nu mi-a fost teama, eu tot cu avionul am o problema! 😀

Am ajuns in tabara de beduini, un camping amenajat in mijlocul desertului, in stilul lor specific. Erau amplasate mese joase si perne mari in loc de scaune. In centru era montata un fel de scena pe care urma sa avem parte de momente artistice. Tot aici urma sa luam cina si aveam la dispozitie cateva activitati.

Cu camila am preferat sa nu ma plimb, ci doar sa fac o poza langa ea in timp ce o mangaiam. Nu ca as fi avut vreo teama (mai ales ca am interactionat destul cu ele pe vremea cand eram la circ), ci pentru ca mi-a fost teribil de mila vazandu-le cum se chinuiau sa se aseze si sa se ridice de fiecare data cand cineva urca sau cobora de pe ele. Ma gandeam numai la genunchii mei…🙈

Am inceput cu o gustare inainte de cina, apoi  mi-am ales o costumatie pusa la dispozitie de ei si am urcat pe dune sa admir apusul. Ce sa zic, sunt o adevarata #sunsetlover ! 🙂

Am stat apoi la o narghilea si m-am simtit toata seara o mica Sheherezada! 😂

A inceput si cina, servita in regim de bufet, de unde iti puteai alege orez, salate, frigarui de pui sau miel si alte delicii.

Mancarea a mers perfect cu dansul dervish-ului. Acesta este un dans traditional religios prin care dervish-ul intra in transa invartindu-se pe loc. Evident, ceea ce am vazut noi a fost show-ul dervish-ului, nu intrarea acestuia in vreo transa. 🙂

Dupa dervish a urmat dansul din buric. Roscata focoasa avea miscarile la ea si a impresionat toti barbatii. Eu ma gandeam la Jasmine a noastra care i-ar fi lasat pe toti cu gurile cascate. 🙂

Tot aici fetele isi puteau face tatuaje cu henna. Bineinteles ca am vrut si eu, dar cand m-am dus la doamna care realiza picturile, manca si n-am vrut s-o mai deranjez. Apoi m-am luat cu altele.

Contracost, separat de pretul excursiei care includea toate cele mentionate, mai puteai inchiria ATV, Buggy, sau puteai face sandboarding, adica sa te dai cu sania pe dunele de nisip. Eu m-as fi dat cu punga, ca asa faceam pe partie cand eram mica. 🙂

Da, experienta a meritat! Intinderi aurii de nisip, apus superb, mancare delicioasa, spectacol si voie buna!

As mai face-o o data! 😏

Citeste si despre gradina miraculoasa!